Bilety zakupione online (doładowanie internetowe) należy przenieść na Bialską Kartę Miejską!
Doładowanie internetowe przebiega dwuetapowo:
Etap pierwszy: Internetowy zakup doładowania Bialskiej Karty Miejskiej za pomocą naszego portalu.
Etap drugi: fizyczne przeniesienie zakupionego doładowania na Bialską Kartę Miejską po upływie 12 godzin ale nie później niż do 5 dnia w jeden z następujących sposobów:
- w biletomacie – należy przyłożyć kartę do czarnego czytnika nad terminalem płatności zbliżeniowych, po odczytaniu karty przez biletomat proces dokona się automatycznie;
- w Punktach Obsługi Pasażera – ul. Kraszewskiego 12 lub przy dworcu PKP (Rondo Dmowskiego)
- w oznakowanych kasownikach logiem „BKM Online” w każdym autobusie MZK – zgodnie z poniższą instrukcją:
Pominięcie etapu drugiego powoduje, że zakupiony bilet jest nieważny!
Film instruktażowy przeniesienia doładowania internetowego na BKM:
Aby przenieść doładowanie na kartę BKM należy:
- odszukać kasownik wyposażony w kieszeń doładowującą (pierwszy kasownik przy kierowcy poza autobusami marki Scania gdzie jest w środku)
- nacisnąć dwukrotnie przycisk „S” aby przełączyć kasownik w tryb doładowań BKM
- włożyć kartę do kieszeni
- wyjąć kartę dopiero po komunikacie kasownika o zakończeniu operacji
Film instruktażowy sprawdzania stanu BKM:
Aby sprawdzić stan BKM należy:
- nacisnąć przycisk „S” na dowolnym kasowniku w autobusie
- przyłożyć BKM do oznakowanego pola
- informacje o stanie biletów i elektronicznej portmonetki będą wyświetlane na przemian do momentu odsunięcia karty od kasownika
Instrukcja przeniesienia środków na kartę miejską w kasownikach nowego typu: